blog tune

Followers

Jul 10, 2012

untuk dia

Assalamualaikum, Morning Everyone (^_^)

 

Pagi pagi dengar lagu cheeky & comel macam ni, happy sket mood saya hari ni. Actually memang dah lama minat SleeQ, sejak dari lagu Cantek lagi, bila bergabung dengan bakat fresh macam Najwa Latif ni memang awesome and catchy enough untuk tarik perhatian remaja remaja sekarang. Love the song, plus plus sebab ada Aaron Aziz dalam video clip, hehehe :)

Semalam lepas balik keje, sampai je rumah terus collapse.. mengantuk sangat, tidur tak ingat dunia, apa taknye, dah 3 hari straight tak tido, bila dah tido terus tak sedarkan diri..huhuu.. Jangan ikut perangai saya ni ye, tak elok amalkan tido lewat ataupun tak tido langsung..terlebih tido pun tak leh jugak. Jangan lebih 8 jam tapi kalau memang banyak keje, paling kurang pun 4 jam mesti ambil masa untuk tido. Bukan sengaja taknak tido sebenarnya tapi sebab saya bnyak fikir sangat, tambah dengan masalah lagi, sabor je lahh..hehehe

//pakai tudung yg sama dgn semalam, tak sempat nk gosok yg lain pagi td//

[appendix: sajak untuk Insan yang akan memiliki hati saya ]


Kehadiranmu Kutunggu

Sayang…
Setiap hari aku menunggu kehadiranmu…
Setiap hari aku menunggu kedatanganmu…
Setiap hari aku memanjat doa padaNya agar aku dapat bertemu denganmu…

Sayang..
Setiap hari aku sabar…
Setiap hari aku redha…
Aku pasti dirimu akan hadir jua dalam hidupku…
Aku pasti kamu jua begitu…

Sayang…
Aku inginkan dirimu…
Datang dan temui diriku…
Kan ku katakan padamu, Aku sangat mencinta…

Sayang…
Andai kamu tahu yang aku menunggu kamu disetiap mimpi-mimpiku…
Andai kamu tahu aku sentiasa memohon padaNYA agar dipertemukan dengan dirimu…
Andai kamu tahu aku mengharapkan kehadiranmu disisiku…

Tapi Sayang…
Aku sedar yang aku harus bersabar…
Aku sedar aku harus menunggu sedikit masa lagi…
Setiap malam aku menangis, sayang…
Menanti kehadiranmu…
Kerana aku rindu untuk menceritakan segalanya padamu…
Kerana aku rindu untuk meluahkan apa yang aku rasa…

Sayang…
Andai kamu tahu betapa aku mengharapkan kehadiranmu disetiap malamku…
Andai kamu tahu betapa aku mengharapkan seseorang untuk menjadi Imam disetiap solatku…

Sayang…
Aku sentiasa menunggu kamu…
Aku sentiasa bersabar dengan apa saja dugaan yang Allah SWT tetapkan untuk aku…

Sayang…
Sesungguhnya aku tahu Sabar itu separuh daripada Iman..
Dan dengan kekuatan iman aku ini, aku tetap sabar menanti kamu…
Aku tidak lupa untuk memohon pada Yang Esa agar dipertemukan dengan kamu…
DIA yang tetapkan Jodoh buat kita…
Hanya DIA yang mengetahui segalanya…
Hanya DIA yang mengetahui bila kita akan bertemu…

Sayang…
Aku sudah penat untuk mendengar bicara teman-teman diluar sana…
Aku sudah penat untuk menjawab segala persoalan mereka…
Sedikit masa lagi… Aku sedar, sayang…
Cinta itu akan jadi milik kita… Jodoh kita adalah untuk selamanya… Sepanjang akhir hayatku…
Hanya kau yang kucinta… Hanya kau yang kurindu…
Kerana DIA yang tetapkan perasaan itu untuk kamu…
kerana DIA yang mengizinkan aku untuk mencintaimu…

Sayang…
Dimana sahaja kau berada, dengarlah bisikan hatiku…
Dengarlah setiap doa-doaku…
Kerana doaku untuk cinta kita…
Mohon lah padaNYA, sayang…
Agar kita bertemu suatu hari nanti…
Jika kita tidak bertemu disini, mungkin kita akan bertemu disana…
Di alam yang kekal selamanya…


credit to Nur Imaan Qalisya~

No comments:

Post a Comment

myTaG

ABAH (1) ADAM (2) ADMIRER (1) ADVICE (5) AFF SUZUKI (2) AGAMA (13) AIDILFITRI (1) ALHAMDULILLAH (5) ALLAH (11) ANNOYING (1) ARTIST (6) BEAUTY (2) BENCANA (1) BEST (3) BFF (6) BIG (1) BINATANG (1) BIRTHDAY (6) BISNES (2) BLOGGER (4) BLOGWALKING (2) BLOUSE (1) BOLA (2) BULLY (1) BURDEN (1) BUS (2) BUSINESS (1) CANCER (1) CANTIK (3) CARE (2) CELEBRATION (2) CHOICE (5) CINTA (4) COMEL (2) CONCERN (3) CONGRATS (2) COUPON (1) COUSIN (2) CRIME (1) CRY (6) CUTE (3) CYBERSECURITY (1) DEMI LOVATO (1) DESPRATE (1) DESTINY (3) DISSAPOINTED (1) DOA (3) DOUBT (1) DRAMA (2) EAT (2) ENTERTAINMENT (1) ETIKA (1) EXAM (4) EXERCISE (1) FACE (2) FAITH (2) FAKE (2) FAMILY (32) FAMLY (1) FAT (1) FAVORITE (1) FEELING (7) FELINNA BEAUTY (1) FIFA (2) FINAL (1) FIX (2) FOOD (8) FORGIVE (1) FREE (2) FRIEND (12) FTMK (1) FUN (1) GADGET (2) GAME (1) GASTRIK (2) GEMUK (2) GILA (1) GIVEAWAY (2) GSC AEON Bandaraya Melaka (1) GUIDE (1) GUNUNG (1) HAPPINESS (1) HAPPY (7) HARAM (1) HARI RAYA (6) HATE (1) HATI (12) HAWA (5) HEART (5) HEAVY (1) HIKING (1) HOLIDAY (3) HOME (3) HOPING (2) HUNGRY (1) HURT (7) INFO (20) ISLAM (1) ISLAMIC (16) JEANS (1) JENAYAH (1) JIWA (4) JODOH (1) JOKE (2) JUDGEMENT (2) JUNIOR (1) KAHWIN (1) KAMBING (1) KARMA (1) KEK (1) KENANGAN (2) KIDS (1) KL (1) KUIH (1) KUPON (1) LAPAR (1) LAPPY (1) LAUGH (3) LELAKI (1) LIE (2) LIFE (20) LIVERPOOL (1) LOVE (32) LUCK. RINDU (2) LUNCH (2) MAAL HIJRAH (1) MAD (2) MALAYSIA (2) MCD (1) MELAKA (6) MENANGIS (1) MENU (1) MERCY (1) MERLIN (1) MISTAKE (1) MITC (1) MOONSON (1) MOTHER (2) MOVIE (1) MUFFIN (1) MUSIC VIDEO (12) MUSLIMAH (1) MYSELF (4) NASI (1) NASI CAMPUR (1) NASIHAT (1) NETWORK (1) NEW (2) NEW YEAR (1) NIGHT (1) NIKAH (1) ONE (1) OPEN HOUSE (1) OTHER (1) OVERDOSE (1) OWL (1) PAIN (2) PARIS (1) PAST (1) PC FAIR (1) PEDAS (1) PENGANTIN (1) PEOPLE (2) PERANTAU (1) PEREMPUAN (1) PESANAN (2) PHONE (2) POEM (2) PRAYER (2) PRECIOUS (1) PRESSURE (2) PRICE (1) PUASA (4) QUESTION (1) QUOTES (1) RAIN (2) RAPE (1) RASULULLAH (1) REASON (1) REGRET (1) RELATIONSHIP (2) REVENGE (1) REVISE (1) REZEKI (3) RINDU (1) ROGOL (1) ROKOK (1) ROMANCE (1) RUN (1) SABAR (2) SACRIFICE (3) SAD (5) SCREENING (1) SECURITY (1) SEDIH (2) SEGMENT (3) SELFISH (1) SEMESTER (3) SENSE (1) SENSITIVE (1) SHARE (2) SHOWROOM (2) SIGNTECH (1) SINETRON (1) SISTER (1) SLEEP (2) SMILE (5) SNAPSHOT (1) SOGO (1) SONG (1) SPANISH (1) SPECIAL (1) SPORT (5) STALKER (1) STORM (1) STRENGTH (7) STRESS (1) STUDY (6) SUNNAH (1) SUNSHINE (1) SUPER (1) SUPPORTIVE (1) SURAH (1) SWEET (2) SYARIAT (1) SYUKUR (2) TENSION (1) TERENGGANU (4) TIDUR (1) TIKCKET (1) TIRED (1) TORN (1) TRAVEL (3) TRIP (1) TV (2) UMUR (1) UNDEFINED (1) UNDERSTANDING (1) UNHAPPY (1) UTEM (6) VAMPIRE DIARIES (1) VD (1) WANITA (4) WASTED (1) WEDDING (7) WOMEN (2) WRONG (1)